05.2022
FrieslandCampina România a finalizat o nouă investiție de 3 milioane de euro, în fabrica din Cluj
FrieslandCampina România inaugurează astăzi, o nouă linie de producție pentru Cașcavalul Napolact
5 mai, Cluj-Napoca - FrieslandCampina România a lansat oficial astăzi, în prezența prefectului Irina Muntean, a reprezentanților Ministerului Agriculturii, a senatorilor, deputaților, reprezentanților Ambasadei Olandei, a președintelui APRIL și a NRCC, o nouă linie de producție la Fabrica din Cluj, pentru cașcavalul Napolact. Investiția a ajuns la aproximativ 3 milioane de euro și face parte din planul de extindere a fabricii din Cluj din cadrul Centrului de Excelență a brânzeturilor FrieslandCampina din România. Începând de acum, producem la Cluj felii și blocuri de cașcaval Napolact, atât în varianta convențională, cât și cea ecologică și oferim astfel pe piață o gamă completă de cașcaval. Produsele noastre vor fi disponibile în toate canalele – în comerțul modern, în cel tradițional, în platformele de comerț online și HORECA.
"Marcăm cu mândrie acest moment important în istoria fabricii din Cluj, deoarece astăzi facem încă un pas în călătoria noastră strategică de a crea un centru de excelență pentru brânzeturi la Cluj, începută în 2017 cu noile facilități pentru telemea. Linia de producție pentru cașcaval, inaugurată astăzi, are o capacitate anuală de peste 3000 de tone și crește cu 40 numărul de locuri de muncă din domeniul producției de brânză pentru clujeni. Ne-am angajat să aducem valoare în România în viețile consumatorilor, angajaților, partenerilor, fermierilor, dar și pentru comunitatea locală", a declarat Ferenc Szecskó, Director General FrieslandCampina România.
Cașcavalul Napolact completează gama de produse fabricate la Cluj: trei tipuri de telemea, brânza de burduf, brânza topită, unt si lapte.
Capacitatea de producție a centrului de excelență în brânzeturi de la Cluj este de 8.000 de tone de brânză și unt pe an și până la 35.000 de tone de lapte în ambalaje de carton.
"Fabrica din Cluj este locul de naștere a Napolact, un brand iubit de familiile din România. Simțim această responsabilitate, de fiecare dată când lansăm un nou produs, să căutăm calitatea, autenticitatea, deoarece acestea sunt valorile care definesc brandul Napolact. Prin această nouă investiție suntem complet echipați cu o linie de procesare și ambalare a cașcavalului de ultimă generație, ideală pentru a livra un cașcaval autentic românesc, de înaltă calitate. Moștenirea și misiunea Napolact se întâlnesc din nou cu inovația", a concluzionat domnul Szecskó.
"Cașcavalul Napolact este gustos, de cea mai buna calitate, făcut pe baza unei rețete simple, în Ardeal, produs doar cu lapte din Ardeal. Cașcavalul Napolact va fi disponibil pe piață atât în gama BIO, cât și în gama clasică, ceea ce reconfirmă calitatea produselor noastre obținute din rețete curate, așa cum se cuvine", a declarat Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.